FAQ


Hieronder vindt u de antwoorden op enkele veelgestelde vragen. Mocht het antwoord op uw vraag hier niet tussen staan, neem dan via de contactpagina contant met ons.

Ruilen
Wanneer een product niet aan uw verwachtingen voldoet, mag u het binnen 7 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. De kosten voor verzending zijn voor eigen rekening. Bewaar het verzendbewijs goed, zodat u kunt aantonen dat u het daadwerkelijk verstuurd hebt. De verantwoordelijkheid voor de retourzending ligt bij u. Zodra wij het product in dezelfde staat, in de originele verpakking en voorzien van de aankoopbon hebben terug ontvangen, storten wij het betaalde bedrag op uw bankrekening terug. U kunt uw pakket sturen naar:
Grandi Vini
IJsselvere 23
3421 BV Oudewater

Klachten
Wij werken hard aan de klanttevredenheid en zien uw graag terug als klant bij Grandi Vini. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over een product of dienst, dan kunt u telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen.
Verzendkosten
Om schade en breuk zo veel mogelijk te beperken verzenden wij onze bestellingen bij voorkeur met onze pakketdienst. Deze zal drie keer bij u langskomen om uw pakket te overhandigen. Mocht men u drie keer niet thuis aantreffen krijgen wij een bericht en zal het pakket retour gezonden worden. Uiteraard nemen wij contact met u op. Voor de verzending hanteren wij de volgende tarieven:

Pakketten tot en met 11 flessen verzorgd door onze pakketdienst: € 6,95 (binnen Nederland, excl. de Waddeneilanden). Voor bestellingen van 12 flessen of meer betaalt u geen verzendkosten. De verzendkosten worden tijdens het bestelproces aangegeven. Wanneer wij gebruik maken van onze pakketdienst voor grotere of kwetsbare pakketten, melden wij dit apart bij de productbeschrijving, zodat u weet waar U aan toe bent. U betaalt per pakket verzendkosten.

Tarieven per 1 april 2011.